Tipsar!

Då jag inte spelat på ett par dagar så har jag inte mycket att visa, så tänkte tipsa om lite roliga saker som finns för nedladdning :)
 
Lite snygga ridkläder (Lånad bild)
 
Snyggt hackamore och grimma (lånade bilder)
 
 
 
Lite roliga hinder (Obs, har inte provat dessa själv, vet inte hur de funkar)
 (tryck på bilden för större version)
 
Där finner ni även sulky, elstängsel, pose för att köra med sulky etc.
 
Ville även passa på att tipsa om silverdragonestate på tumblr, en hel del fina bilder och lite roligt att ladda hem:
 
Det var allt för den här gången, hoppas att ni har en bra helg och att jag snart kan börja ladda upp poser till er.
Mvh Therese :)
 


Kommentarer
Melinda

Hej! Jag undrar hur jag får tag på The sims 3 hästar-spelet? Mvh Melinda :)

Svar: Hej! Det finns inget som heter sims 3 häst, det du vill ha är sims 3 pets. Mvh Therese :)
Zunk3n

2014-07-01 @ 22:58:20
Moa

Hej! Jag har försökt laddat ner från Equus-sims men vet inte riktigt hur man gör. jag har sökt på google osv. Men inte hittat hur man gör vet du`? Mvh Moa:)

Svar: Equus är ju väldigt stort så det beror ju helt på vad det är du försöker ladda hem och var problemet uppstår. Får du hem filerna och vet inte vad du ska göra eller startar inte nedladdningen alls? Har du winrar eller liknande program för att kunna packa upp. Zip filer? Mvh Therese
Zunk3n

2014-07-03 @ 18:01:02
Felicia

Hej där!
Jag har precis skapat min allra första sims 3 blogg.
Jag lägger ut allt ifrån vad jag gör till olika nedladdningar.
Jag skulle verkligen bli jätte glad om du kunde kika in på min blogg.

Mvh Felicia

Svar: Hej! Kikar jätte gärna in, ser inte att du lagt med någon länk till din blogg tyvärr :)
Zunk3n

2014-10-26 @ 11:27:03
URL: http://simshorze.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0