Quarter

Hej igen!
 
För första gången gav jag mig på att göra en quarter häst, vet inte riktigt om det blev så likt en äkta men den blev helt ok för ett första försök tycker jag :)
Hästen är låg i formen och kanske är svår att posa i poseplayer. 
Som alltid, vill ni ha den så blank och fin som hon är på bilderna så måste ni ha lakesides HD päls:
http://lakesidesaddlery.weebly.com/entries/hd-horse-coat
 
Download
 
 
 
Bilderna är tagna utan poseplayer, oredigerade.
 
Hoppas någon vill ha henne :)
 
 
 


Kommentarer
Dakota Schramer

Känner mig fett newbie nu men alltså jag har försökt ladda ner hd coaten, men trots beskrivningen på hennes sida fattar jag NADA. Skulle du kunna visa hur man gör?

Svar: hej, ingen fara, det är inte alltid lätt att ladda ner saker. Tyvärr kanske inte jag kan vara mycket mer till hjälp, har du det du behöver för att ta hem .zip filer? Ett uppacknings program behövs och sedan ska du också ha den speciella mods mappen för att kunna installera .package filer. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig speciellt kring hur du laddar ner dessa saker, men själv använder jag winrar, det hittar du här:http://winrar.sv.softonic.com/
Och hur du får in en mods mapp ser du här:
http://modthesims.info/wiki.php?title=Game_Help:Installing_Sims_3_Package_Files/Setup_and_Files

Jag önskar jag kunde vara till bättre hjälp men hoppas att du får ordning på det.
Mvh Therese
Zunk3n

2014-05-21 @ 18:25:30
Dakota Schramer

Tack :)
Nu har jag coaten ;)

Svar: Okej! Va bra :)
Zunk3n

2014-05-22 @ 21:37:20
Anonym

Om man laddar ner hästen och inte har något tillägg, eller mod, funkar hästen fortfarande, alltså förutom pälsen.
Jag menar om du har minskat storleken eller nåt och man inte har det nedkladdat på mitt sims, kommer hästen se likadan ut?

Svar: Hästen kommer fortfarande ha samma form, det enda är som du själv skrev att pälsen inte kommer att vara den samma om du inte har det som behövs :) man behöver alltså inte ha sliders för att ladda hem hästar som är skapade med det.
Zunk3n

2014-07-03 @ 12:45:27
Anonym

Om man laddar ner hästen och inte har något tillägg, eller mod, funkar hästen fortfarande, alltså förutom pälsen.
Jag menar om du har minskat storleken eller nåt och man inte har det nedkladdat på mitt sims, kommer hästen se likadan ut?

2014-07-03 @ 12:46:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0