Kort inlägg

Har kommit underfund med att jag missat på ett par inlägg att skriva att jag använder poseplayer i vissa bilder. 
Så hästar jag har uppe för nedladdning brukar det finnas bilder på med både poseplayer och utan, detta kan jag ha missat att skriva ut. 
 
Ha i åtanke alltså att bilder där hästarna går vackert med krökt nacke och höga steg oftast är poseplayer.
 
Vill man ha ständigt krökt nacke på sin häst så kan ni följa mitt inlägg här om hur man använder sliders:
 
http://simshorses.blogg.se/2013/november/tutorial-andra-nacke-hals-och-huvud.html
 
och:
 
http://simshorses.blogg.se/2013/august/ett-inlagg-om-hur-man-anvander-sliders-nar-man-skapar-hastar.html
 
Jag personligen skapar mina hästar med en hög hållning med lagom krökt nacke, vill jag prompt ta bilder där de går i fin form så använder jag poseplayer helt enkelt.
 
Det var allt för nu.
 
Tack så mycket för att ni besöker min blogg :)


Kommentarer
Sara Dalsberg

Hej! c:
Kan inte du visa hur man gör en ponny? (om du vet det)

Du är BÄST! <3

Svar: Hej, just nu har jag inte tid med det, men det är med alla sliders som jag tidigare länkat som du gör ponnyer. För exempel kortar ned benen och ryggen.
Zunk3n

2014-04-27 @ 12:44:08
Sara

Kan du länka den man kan mäta hästarna med.

Tack i förhand

Svar: Hej, det är med det här verktyget du mäter: http://modthesims.info/d/428179
Zunk3n

2014-04-28 @ 19:56:53
Emma

Hejsan! Jätte bra blogg! c:
Vet du ngn sida där man kan ladda ner kön till hästar xD?

Mvh Emma

2014-05-02 @ 21:13:13
Alice

Hejsan!
Jag älskar sims ;) Men jag har drömt om att jag fick en hästransport och en vagn till hästarna,Så jag undrar om du kan kanske ge mig dom.Om det går?


Snälla Mvh Alice

Svar: Hej, tyvärr så är det inget jag kan ge ut, men jag har länkat de bland mina inlägg om nedladdnings saker. Kika där :)

P.s, har länkat dig dessa saker tidigare när du frågat i en kommentar.
Zunk3n

2014-05-17 @ 12:28:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0